Pokud chcete uvádět v oficiálních dokumentech sídlo firmy Praha, rozhodně si můžete být jisti, že vzroste prestiž vaší firmy v očích vašich klientů a zákazníků a také se vám zjednoduší mnoho administrativních úkonů. Když nepotřebujete mít k dispozici svou kancelář sedm dní v týdnu, pak je zřízení virtuálního sídla firmy v centru Prahy, ideálním řešením. Je to profesionální, úsporné a praktické. Zřízení a provozování takové kanceláře vás rozhodně finančně nezruinuje. A možná tak uniknete i problémům s úředníky ve vašem městě.

Služby pro vás a vaše klienty

Minimum služeb, které obnáší takové sídlo firmy, je umístění sídla společnosti nebo místa podnikání na dané adrese bez dalších služeb. V tom případě je označení firmy uvedeno u vstupu tak, jak to vyžaduje živnostenský zákon. Provozováním virtuální kanceláře tedy můžete výrazně ušetřit oproti fungování kanceláře klasické. Další služby lze samozřejmě dokoupit. Nejčastěji se jedná o zřízení korespondenční adresy, tedy i schránky. Smluvně lze ošetřit i pravidelné užívání kanceláře.

Profesionální přístup

Pro váš klid je dobré zdůraznit, že samozřejmostí je podepsání řádné smlouvy o užívání prostor. V případě, že budete chtít zorganizovat obchodní jednání ve virtuálním sídle firmy, můžete si být jisti vstřícností a dokonalým servisem. Vám i vašim zákazníkům bude k dispozici 100% profesionální služba recepce a reprezentativně zařízené prostory. Nemusíte se bát ani předem neohlášených návštěv svých zákazníků. Čeká je vstřícné a profesionální přivítání. Pro jednání s úřady je navíc zasedačka k dispozici zdarma.

Pošta rychle a bez problémů

V případě, že obdržíte do sídla firmy korespondenci, budete o ní obratem informováni prostřednictvím e-mailu. Na přání je možné dopis expess přeposlat na požadovanou adresu nebo jeho obsah naskenovat a poslat elektronicky. Jinak lze dohodnout pravidelné přeposílání pošty, obvykle 1x týdně. Můžete si ale samozřejmě dojít pro poštu osobně.